ارتقا پژوهش در گروه روان پزشکی:
- افزایش توان پژوهشی گروه (استادان، دستیاران، وابسته هاaffiliates )
- برگزاری کلاس برای اساتید گروه روان پزشکی برای افزایش توان پژوهشی آنان
- تقویت هسته های پژوهشی
- افزایش آگاهی درباره اخلاق پژوهش
- تقویت زیرساخت های اطلاعاتی پژوهش (پایگاه داده های طرح ها و پایان نامه ها، داده های حاصل از طرح های جاری، بانک اطلاعات بیماران و ...)
- تقویت جنبه های ترجمان دانش و کاربردی کردن یافته های پژوهش، و موارد مربوط به دانشگاه نسل سوم
- ادغام پژوهش در آموزش، با توجه به اینکه توان و ماموریت اصلی گروه در حال حاضر متمرکز بر آموزش است، رویکرد ادغام ایده های پژوهش در آموزش میتواند هم افزایی هر دو حیطه را توامان داشته باشد.
- معرفی توانمندی ها، علایق، سوابق پژوهشی اعضای هیات علمی (رزومه کوتاه) برای تسهیل ارتباطات بین المللی و بین پژوهشگران به زبان انگلیسی و قرار دادن آن در سایت گروه
- هدایت پایان نامه های دستیاری به این سمت که بتوان یک طرح پژوهشی بزرگ را در قالب چند پایان نامه دستیاری تقسیم کرد، تا با انجام آنها هم زمان و در واقعیت یک طرح پژوهشی بزرگ و ارزشمند انجام شده باشد.
- در پروپوزال ها محصولات انتقال دانش که قابل استخراج از طرح یا پایان نامه است پیش بینی و معرفی شود و مشخصات آنها و کاربرد آنها و مخاطبان آنها و نحوه انتقال این پیام در این قسمت ذکر شود.
- در هنگام دفاع پایان نامه ها یا ارایه گزارش نهایی طرح، محصولات ترجمان دانش ذکر شده در پروپوزال لازم است همزمان ارایه شود و همراه با راه کار انجام انتقال دانش در هنگام دفاع ارایه شود. وجود محصول انتقال دانش برای صدور مجوز دفاع یا تایید گزارش نهایی طرح الزامی باشد.
- تشویق پایان نامه های مشترک با علوم پایه